SKRIVET: 2010-05-30, kl 23:18:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

my sisters keeper

jag har ingen lust för att blogga egentligen. usch. hur som haver......... har precis bölat brallan av mig för andra gången till filmen "my sisters keeper". fan, den näst sorgligaste och finaste filmen jag någonsin sett. näst efter notebook. det måste vara så. ja, så är det. såklart så är det han som gjort denna film också. det är en sådan obegriplig känsla, men ändå så lyckas det forsa ner tårar under i princip hela rullen. ja cancer är en förjävla sur grej va.

och jag såg royal republic i fredags. en rolig utgång. bland de roligaste någonsin? ja topp fem iallafall. konstigt det där.

och snart är det tisdag. snart är det bannemej tisdag. jag ska kyssa livet ur min pojkvän då. LIVET UR.

scenen i slutet när hon kramar om sin mamma och somnar in är fan den bästa. "she's gone now, a little piece of heaven". så jävla vackert. trailern tar dock inte ut sin rätt för denna film.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: