SKRIVET: 2010-05-10, kl 16:25:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

turn the lights off

det står fan obegripligt stilla på musikfronten för mig. det finns nog inget värre än det. vardagen blir sjukt beige. tråkig. torr. ointressant. det är nice att gå tillbaka till oldies och lyssna på gamla gubbar med whiskeyröster, men det blir också enformigt efter ett tag. teddybears har ju kommit med nytt. en låt vid namn "rocket scientist" som jag(och många andra tycker, enligt P3) låter nästan exakt som britneys "piece of me". låter rimligt eftersom att låten har samma skapare. men att sättas dit för plagiat för det tycker jag är lite fjantigt. men om rätt ska vara rätt..

vi firade Enis 20 barr i helgen. sinnessjukt roligt. så längesedan sist. och lukas är äntligen 18, en finfin sommar på riva blir det!




linus

det var kul att ses igen :D

du fick mycket bättre bilder än mig, din klutt!!!!

(snor en bild till FB :P hähä) PUSS


malin

ja det var det! du får skicka dina bilder till mig!



PUBLICERAT: 2010-05-11, 12:49:56 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: