SKRIVET: 2010-03-01, kl 21:49:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

you're favourite worst nightmare

aaaaah. inte så pjåkig första dag på praktiken. nice var det faktiskt. jobbar med ett gäng som man inte behöver hålla in sitt garv, eller sitta med förseglade läppar för att oroa sig över skrämmande kommentarer. de presenterade sig som i comhemreklamen "tjena, fredrik, och jag är jack". lustigkurrar hela bunten. slog mig ned vid lunch med en monsterstor skål med thaisoppa och lade märke till en klyshig "din-mamma-jobbar-inte-här-skylt".

hur som. eh. om jag hade tusen rosor för grabben som lirade strokes och galen musik i rockbaren i fredags så hade jag gett dom till honom med nöje. vad jag mådde bra då. oufh.

jag vill ha ny musik. jag vill ha en lpspelare. jag vill ha strokeströjan.. fortfarande.. för alltid..


stivieee

visa strokes tröjan då?


lojsan

haha, "din mamma" skämt verkar ju vara inne i restaurangbranchen, på värdshuset - "vem städar upp efter dig om inte du? - DIN MAMMA!!!!" hehehe



p.s. saknar dig!



PUBLICERAT: 2010-03-01, 22:25:22 | URL: http://louisevbr.blogg.se/
malin

men det är den där baseballaktiga några inlägg nedåt steff! men den är ju likadan typ, lojsan, haha:D



PUBLICERAT: 2010-03-01, 22:29:28 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: