SKRIVET: 2010-03-26, kl 16:32:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

you and me, always

haaaaaaaaaaaaaaaaaj, idag är jaaag energisk, vilket mina klasskamrater säkerligen kan intyga. svängde förbi jobbet idag efter skolan och gick igenom lite saker för helgen. ska t.om få stänga restaurangen själv, första gången jag jobbar, jag menar, det är säker roligt. men läskigt? ja. ja jajajaja. ikväll ska jag hänga med line iallafall. soft som vanligt! synd bara att jag missar fina fyran imorn. some other time babes.

jag vill bara studdsa studdsa till 100 degrees nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mest-spelade-låtar-listan-på-mobilen:

Phoenix – 1901
Clarence Carter – Slip Away
Coldplay – Crests Of Waves
Bon Iver – Skinny Love
The Strokes – Reptilia
The Tough Alliance – Miami
Shout Out Louds – 100°
The Wannadies – You And Me Song



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: