SKRIVET: 2010-03-11, kl 18:28:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

Make Love

ingen praktik idag heller. lång historia, skippar den. kollade på ny lägenhet, vi haffade den och väljer nu tapeter, det ska nämligen renoveras om tills jag och mamsen flyttar in. eller bara jag. kommer tydligen få ha den för mig själv för det mesta. soft tänkte jag. varför inte. satt sedan med fian som skulle fylla i tatueringen. jag däremot får ingen tid förrän augusti. fuck. doublefuck. får åka till våran grannby där fåglarna flyger uppochner, för att kolla hur pass bra snubben är där som sitter och leker, och hur tidigt jag kan få tid. gillar inte detta. så nu är jag bitterfittan. att det aldrig ska bli som jag har tänkt mig.

cougartown är för övrigt en jävligt skön serie. i brist på annat så.. kör jag fan ett race med avsnitt nu.

hey, i know you.. ms. sunshine!!!!!!!


sofian

det kommer en lucka ska du se, gulle! det var mews idag och nästa gång tycker jag vi ses i solen utanför George's!



PUBLICERAT: 2010-03-11, 18:31:57 | URL: http://bjarnack.blogg.se/
malin

det tror jag inte att det gör faktiskt. haha ja, så du har ändrat dig?;) då går vi dit nästa gång!



PUBLICERAT: 2010-03-11, 18:35:29 | URL: http://mallass.blogg.se/
sofian

haha, jag ändrar mig ALLTID!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: