SKRIVET: 2010-03-23, kl 19:56:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

vardagligt hat

positiva malin här. aktiva malin klingar lite finare tycker jag. blev lite halvt störd på blondinbellas inlägg där hon skrev "vid lunch ska tyra och jag till norrköping och sätta på oss våtdräkter för att testa "sveriges bästa yrke", kan ni gissa vad det är?" och la senare upp en bild på ett par delfiner. jaaaaaaaaaaaaaaa vad kuuuuuuuuuul det ska bli tänker isabella löwengrip, säkerligen:) jag hoppas bara på att delfiner som lever i akvarium i vårat land blir behandlade lite bättre än vad de blir i andra länder. att de inte är söndertressade, blir matade med medel som motarbetar magsår och får simma runt i sin egen avföring.

om ni kollar på filmen nedan så förstår ni vad jag gaggar om. det är ingen skitsak man ska vända ryggen om. det är det fan inte. jag blev förbannad så hårt att jag ville slå ned varenda risneger som varit delaktig i det där. bölade som ett litet barn gjorde jag också.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: