SKRIVET: 2010-03-29, kl 10:31:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

and now we're saying bye

gött att man försover sig till den enda lektionen man har idag. så går det när man somnar utan att ställa klockan. denna helg har varit hyffsad iaf. så hyffsad så att jag inte ens har haft lust att blogga. for so many reasons. har jobbat som fan. skulle vilja skriva "gillar inte att stressa" utan att ni ska tänka "men varför går du restaurang då?". men på jobbet var det sjukt. fick springa runt och göra saker som inte ens var mina uppgifter. att de inte drar in mer personal är oförståeligt. jag är ingen robot.

ska in till mariefred snart. ta en fika och hänga med lojse(http://louisevbr.blogg.se/). det kommer säkert smidas en del planer inför p&l. ser fram emot att umgås med vårat dundergäng som ska härja tillsammans. mmmmmmm.

oh jävlar jävlar jävlar. för stunden känns denna låt väldigt väldigt onötbar. kommer ihåg deras låt "walking with a ghost" som jag nötte ut för några år sedan. sedan gjorde white stripes en cover på den, och då blev den faktiskt inte lika bra även om jag älskar dem också. men LUKAS, du borde göra en FET cover på denna låt!!!! skulle bli mäktigt!!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: