SKRIVET: 2010-03-21, kl 16:30:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

l.a.b.i.l

ne-e hörrni. känner egentligen inte för att blogga. idag är jag död. på många olika sätt.. soft kväll igår. mindre soft idag. det är jag, vattenkranen(läs pepsi) och dundermusiken. musiken utan elgitarrer så att huvudet inte sprängs i bitar. är sådär sjukt monsterhungrig man blir dagen efter galej. ser bara två feta köttstycken framför mina ögon men har inte ens ork för att stå upp. så du, du eller du får gärna komma och agera kock i mitt kök. me casa su casa, ajt? slår upp en ny bok nu och försvinner in i en annan värld tills tacos står serverat på matbordet.

PERFEKT för mig nu: Devendra Banhart – Now That I Know

lite halvt barnslig men samtidigt jävligt soft tisha. i want you. and i want you bad.


emil :D

du ser ofta köttbitar du ;)


malin

ja, hjälp mig älskling......



PUBLICERAT: 2010-03-21, 22:23:13 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: