SKRIVET: 2010-03-05, kl 18:02:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

trouble's what your are in..

Hur gammal är du om fem år? 23
Vem tillbringade du minst 2 timmar med idag? det skulle väl vara med mina handledare niklas och fredrik
Vad lyssnar du på just nu? The Pierces – Three Wishes
Vilken ögonfärg har du? blåa tror jag
Har du någon piercing? oh hell no
Din största vinst? en ny lott?
Vilka hemsidor besöker du dagligen? oj. runt 10 bloggar, fb, aftonbladet etc
Vilken är den senaste filmen du sett? law abiding citizen, vidrig
Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda, way back
När vaknade du idag? för tidigt. halv 6
Vem ringde du senast? sofia
Vem ringde dig senast? mamma
Hur löd det senaste smset du fick? haha ojdå, vad duktig du är! vad gör du idag då? puss på stjärten!
Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa, sms med touch är b.a.j.s
Vad fick dig att verkligen skratta senast? emil, sofia? vet inte
Hur stor är din säng? för liten. 120x200
Sover du på någon särskild sida? på "icke-vägg-kanten" nära nattduksbordet
Tycker du om kaffe? ja, dessvärre gör min mage inte det
Vad dricker du till frukost? inget
Kan du spela poker? nej..........
Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
Vill du ha barn? Isåfall, när? ja det är klart. men inte än. vid 27 års ålder kanske.
Vad spenderar du helst pengar på? konserter.....mat....hehe
Vem är den roligaste människan du känner? oj. tough call. min pappa kanske. philip! evelina, fast henne skrattar jag mest åt, inte med:D
Vilken var den senaste boken du läste? en memoar av bob dylan
Läser du dagstidningen? ibland
Vem var din favoritlärare i högstadiet? FIGGELITO
Hur länge har du campat som längst i ett tält? 6 dagar
Vad är det äckligaste du har ätit? oh brrrrrrr. alla sörjor på coetusceremonin. gåshud!!!!!!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? evelina
Vem såg dig naken senast? älskling
Är du fåfäng? nejnej
Ångrar du någonting du gjort? många saker
Svär du ofta? Ja tyvärr, mestadels "jävla" "jävligt" inte så grova grejer..
Vilken kroppsdel är du mest nöjd över? lilltån?...........vet inte, ögonen kanske?
Vilken kroppsdel är du minst nöjd över? haha. vad fjantigt detta är! aja..mina bröst/lår/rumpa
Vem är din förebild? jag tror inte att jag har någon
Vad ska du göra nu när du svarat klart på alla frågor? in i duschen och njuta!!!!


emil :D

"helvetes jävla helvete" ? ;) älskar dina tittiz, lår och stjärt :DDD


malin

och jag älskar dig!



PUBLICERAT: 2010-03-07, 14:35:56 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: