SKRIVET: 2010-03-24, kl 19:02:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

tell me a story, i know you're not boring

har mycket och ingenting att skriva om idag. har inte riktigt bestämt mig. strösaker som är orelevanta(eller irrelevanta som en älg påpekade). denna dag gick fort som tusan iaf. satt med min bok och läste igenom alla lektioner. dumt kan man tycka. men nej. endast en petitess. påväg ut till jobbet går jag förbi två, ja vad kan de ha varit, 13åringar, som sitter och röker vid en bänk. verkligen suger i sig bloss efter bloss, pillar ivrigt i håret och glor runt efter småpojkar. känner skam vid tanken av att de tror att de är så beroende av de där blossen som de suger i sig med knappt en tredjedels sekund i mellanrum. oufh. jag blir galen. it's madness. lika mycket madness för de som går och lägger sig i ett solarium stup i kvarten för att fixa till fakebrännan.

sedan växer de upp, och när de minst anar det får de beskedet om att de fått hudcancer pga att de inte smörjt in sig i solariumet någon gång under puberteten. great success!

nu ska jag deala med ett referat som för övrigt är en riktig pina i arslet! det blir väl en allnighter.......

bästa på länge/pendlarmusik: Deadmau5 – Strobe. jag vet inte riktigt vad grejen är med dj's och masker för ansiktet/huvudbonader. men denna verkar ha gått för långt. dundermusik dock.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: