SKRIVET: 2010-03-09, kl 20:26:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

stranded in this spooky town

sjuk jävla känsla att vara så matglad som jag är, ständigt hungrig men att inte våga äta något. min satans mage känner fortfarande för att krampa lite då och då. efter några minuters googlande så har jag bara kommit fram till att det kan bero på att jag inte sköter mina måltider. vad är det? sköter mina måltider? pfft, nog äter jag allt.....

så i kombi med detta så är mitt humör inte världen bästa idag. skulle kunna slå någon hårt i nyllet om jag fick chansen. jag saknar min bror också, men skulle inte tåla att ha dryga personer i min närhet just nu, då skulle jag brista ut i tårar tills det tog slut på dem..

det enda positiva är att jag ska på en fucking arbetsintervju på fredag!!!!!!!!!!!!!!!!! så jävla soft!!!!!!!!!!!!!

passande just nu:
Kings Of Leon – Closer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: