SKRIVET: 2010-03-22, kl 14:18:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

started looking for a warning sign

allO. första skoldagen. hyffsat soft dag. kommer gå till tolv på måndagar, hur skönt? så vi har nu livsmedelshygien hela måndag och tisdagsmorgonen i en månad. med ett prov i veckan, hur oskönt? så nu ska jag sätta mig och börja läsa om svensk fisk. intressant till en viss gräns ja......... hade gärna satt mig och läst på min bok istället. som börjar kännas som en rutinmässig sak igen. på tal om ingenting- det finns alltid något jag stör mig hårt på när det gäller tågtransporten till och från skolan. om det mirakulöst nog inte handlar om självaste sjtågen som oftast är försenade så är det människorna på tåget. man snor inte en gamlings plats på tåget. så gör man bara inte. en oskriven regel. man erbjuder sig att stå upp. åh. jag menar. show some mercy. skulle njuta av att se de ungdomarna som inte har någon respekt för äldre, när de själva blir äldre och står på vacklande ben. idjut

låten nedan är exemplarisk negerdunk för mig. ursäkta uttrycket, men så är det. hiphop/rnb/cheezy lyssnar jag på till en viss gräns. kan komma in i perioder då jag bara lyssnar på låtar som denna nedan. väldigt kortvariga perioder dock. jag blir mätt, kan man säga. sånhär musik får mig att tänka på att åka bräda. därför. nom nom.

"stay black" och "holla at ya giiiiirl" tänker jag inte skriva nu bara för det. tjing tjing!

Atmosphere – The Woman with the Tattooed Hands



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: