SKRIVET: 2010-03-08, kl 20:28:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

oh my

vad läsarna har ökat. förstår inte detta. det måste finnas folk som tänker precis som jag på något vis. när jag skriver här så skriver jag ju allt jag tycker och tänker om allt, kul att det intresserar så många egentligen. ganska lustigt faktiskt. skulle nog bli kära i er allihopa om ni också var intresserade av all musik och allt annat skit jag skriver om! hehe.. jaaa, musik betyder mycket, men kanske inte så mycket, ni förstår poängen=)

det här med att skissa upp en tatuering var ju inte världens lättaste. tur att jag har min muskaliska vän lukas till hjälp. han är suverän den killen.

tog precis en titt i ett kuvert fullt med gamla foton och andra grejer från mammas yngre dagar. körkort från californien, ski-pass från chamonix....ett halvdant bevis på att jag inte blev bortbytt på bb iallfall. jag vill också dit. jag drömmer ständigt om de där ställena. reminder-my time will come to..


lucky

fänk you my friend! :D right back at ya'


boris.

är det eva på bilden?? =)


malin

nej din lustigkurre, det är inte mamma:(



PUBLICERAT: 2010-03-08, 23:43:45 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: