SKRIVET: 2010-03-02, kl 16:21:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

nurse me your questions

shU. jag sitter här och luktar alibaba. står ju i restaurang/kök hela dagen, så matos har blivit min personliga parfym kan man säga. ah ysch. luktar fan inte jordgubbstårta på långa vägar. på tal om vägar. när försvinner denna förbannade istid? vi kan ju dra och kolla på de fina djyren när parken zoo öppnar om två månader! eller nej.. vi kan leka i snödrivor om två månader!

ah. ser galet mycket fram emot sommaren. ser också galet mycket fram emot att slippa möta alla som blickar nedåt på min converse när de möter mig på de slaskiga vägarna. let it go, it aint gonna change, stupid!

att äta exotiska frukter och dricka flaskvis med isvatten på strandbadet. klämma i sig en fet nachotallrik med en iskall öl på balkongen med musik i bakgrunden. sitta med sin bästa vän på apberget och snacka skit i solnedgången. åka ut på sjön med emil och hans vänner och grilla och supa oss monsterfulla på en klippa.

Coldplay – What If


lucky

för att inte glömma peace and love :D


eruglad?

har faktiskt inga direkta synpunkter på det hela!


malin

oj jag glömde det lucky. "eruglad"-dy är tråki



PUBLICERAT: 2010-03-02, 23:32:29 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: