SKRIVET: 2010-03-17, kl 16:29:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

ledger

happytime. vilkert satans tjöt det blir om min praktik nu. men den är snart slut. veckan ut bara. blev erbjuden om jobb idag, så sjukt soft, behövde inte ens öppna munnen. smilgroparna flög upp i pannan direkt. ska jobba helg där nästa vecka. snabba puckar. i like it. givetvis vill de ha mig i matsalen(för första gången) för att servera imorn, när 350 extra elever från snäs kommun kommer och krubbar pga uf-mässan. det ska bli kul att möta alla gamla vännor, men att möta dem kommer typ vara som en slap in the face(eftersom att de tar studenten i år och inte jag) när jag egentligen behöver en såndär "manlig" box på axeln och lite peptalk. jag är störtnöjd med mitt val, det ska gudarna veta. men man tänker ju "tänk om....." och annat skit. nog om skit.

snart kommer sofia hit och hänger. så jag tänkte att jag ska bjuda på mitt bästa te och mitt bästa humör för en av de bästa tjejerna i mitt liv!

jag vill ha svalan på armen. hatten och raybans. och en levande ledger.


sofian

TJAAAAAAAAAAAAAJEN! du är fan tjöck. men jag gillare och DIG såklaaaaaaaart



PUBLICERAT: 2010-03-17, 21:09:46 | URL: http://bjarnack.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: