SKRIVET: 2010-03-22, kl 14:43:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

lustigt

haha. det är, eller måste vara, tillåtet att dra iväg på en nostalgitripp i musiken. eller? någon gång ibland bara? jag tror jag har skrivit förut att jag bara lyssnade på pojkband när jag var liten. var inte riktigt den där spralliga spicegirls-tjejen utan mer den känslomässigt störda grubblaren som lyssnade på westlifeballader när jag fick en enda minut över. så är det nog än idag. dock är nog min musiksmak på en annan nivå nu....lyckligtvis. låter sjukt självgott att skriva så, men det är klart man avgudar sin egen musiksmak.

haha. alltså. detta är sinnes. sådana här låtar är så flummiga att man bara vill springa och gömma sig och aldrig komma fram igen, eller bara hoppa runt och fjanta sig tills konditionen säger stopp.

Five – Got The Feelin' - Radio Edit
Boney M. – Ma Baker fortfarande dunderskön
Aaron Carter – Crazy Little Party Girl
Daze – Superhero
Diana Ross – Upside Down
Eddy Grant – Gimme Hope Jo'anna
Me & My – Dub I Dub denna tar pris i pinsamhet
Robin Cook – I Won't Let The Sun Go Down On Me - Radio Edit
Scatman John – Scatman (ski-ba-bop-ba-dop-bop)
Will Smith – Gettin' Jiggy Wit It


sofian

hahahah gettin' jiggy with it nanananananana :D



PUBLICERAT: 2010-03-22, 15:08:37 | URL: http://bjarnack.blogg.se/
sofian

ååååååååååååååh lyssnar på Five nu, de är ju braaaaaaaaaaaaaaa! får sköna flashbacks! jag vill plaska i poolen nu och bara softa!!!!! puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: