SKRIVET: 2010-03-04, kl 19:31:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

know your place, woman!

eellO. åter igen en soft dag. faktiskt så gråter jag inte floder över att jag måste gå upp mongotidigt för att vara på jobbet kl 7 på morran. första gången typ. tänka sig, första gången jag inte gnäller över att gå till jobbet. vilket barn man är egentligen. men man ska väl trivas.........eller? fick stå och leka vid en skärmaskin idag, det tog inte lång tid förrän jag stod och dagdrömde om hur mitt egna ställe skulle(kommer!!!!) se ut. tänkte mig ett rockcafé, familybusiness, mmmmmmmmumma. visionerna flödade iväg och sedan kom den lustiga diskkillen och sa att jag hade besök. lukas din buse!!!!!!! jag kanske inte såg så glad ut men det där var mitt överraskande ansikte, hehe.. sedan kom ekonomiarna och gav mig sällskap över lunchen. hånade mina fräna kicks som jag har i köket också. men jag vet innerst inne att de bara var avundsjuka....................

tatueringar. hur svårt är inte detta. att hitta en unik jävel som ingen annan har. att få ihop alla sina bilder i huvet till en enda. att få ihop bilder och texter till en enda liten tatuering. sitter med ett presentkort som jag bannemej ska förbruka innan sommaren. frågan här, fortf, vart ska den sitta? mest tänkbara: handledar=mindre gött som servitris......nacke/hals gör inte alla tatuerare. WHATS UP WITH THIS ANXIETY?



lucky

(:


saga g

på handleden malin!! skit snyggt :)


malin

haha sorry pumpkin, har redan bestämt mig nu:D men det blir förmodligen något på handen senare..



PUBLICERAT: 2010-03-04, 23:34:26 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: