SKRIVET: 2010-03-16, kl 16:09:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

islands

flashbacks till tusen var jag med om igår. träffade väldigt gamla vänner och det blev en hel del flabb. flabb? jaja. vidare hem för att sova 4 timmar tills man sedan skulle upp och jobba igen. ruttet rakt igenom. en kul dag på praktiken blev det iallafall. ena dagen gör jag iordning 14.000 pannkakor, idag blev det att knäcka 800 ägg. jag menar. det är inte  världens roligaste, men det flyter på som fan ändå. skulle ha gått milen i länna med min syster och farbror idag(övning inför broloppet) men jag är död rakt igenom och luktar fan alibaba. en lång njutfull(tolkning..) dusch blir det istället, sedan dra musiken på högsta volym och börja packa ihop saker i rummet inför flytten. see ya

The xx – Islands



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: