SKRIVET: 2010-03-08, kl 15:16:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

I ran away

vilka blandade känslor på ett enda dygn. avund/eufori/sympati/ånger/glädje/frustration/entusiasm. igårkväll började min mage krångla som den har gjort i några dagar nu på senaste. fick någon form av magkramp och kunde helt plötsligt inte andas igårkväll. idag är jag hemma, måste gå som en kärring helt duppelvikt för att det inte ska kännas knas, som att alla mina tarmar brister.

och mindre smart som man är så har jag inte bokat tid för tatuering sedan jag fick det i presentkort i dec. nu visar det sig att jag ska in med skiss imorgon för att visa att den kanske är så pass liten att hon kan klämma in mig någonstans innan hon blir mammaledig tills i höst(höst!!!!!!!!!!!!!!!!!) jag måste börja nu. detta är för sjukt för att missa. måste rita den ordentligt. inte för mycket pillergöra, nejnej, då går det inte..

oj jävlar, och vilket coldplaycitat var det ja? christ, i got some work to do!!!!!!!!

Coldplay – I Ran Away



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: