SKRIVET: 2010-03-14, kl 13:45:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

i am dr.phil

hejhejhallå. det blev en hejdundrans helg ändå. arbetsintervjun gick svinbra, de var dundersköna. så det blir att provjobba i början av april. sedan blev det krubb, innebandymatch och lagfest med sofia. förvånansvärt kul fan. men på något sätt ska jag alltid tro att jag är dr.phil? att lösa allas problem. har märkt det nu. sinnessjukt dumt. hur som. vi drog en berri dagen efter och jag fick min vanliga bakfylla. inte någon som helst huvudvärk eller illamående, endast jävligt dålig humor. skrattade så att tårarna sprutade i stort sett hela dagen.

evelinus kom hit och hängde med mig igår. vi letade efter en konsert/spelning att gå på, men fasen vad lite action det finns. ska fortsätta leta idag.



sofian

men dummer, the sounds?!?!?!

jag är så härligt blek :)


malin

men åh dymmer kan du själv va, måste finnas på ticnet, det är där jag har ett jävla presentkort............. du är inte alls blek!



PUBLICERAT: 2010-03-14, 16:58:34 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: