SKRIVET: 2010-03-04, kl 23:24:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

i'm gonna buy a gun and start a war

efter lite snicksnack med den finaste av alla så har jag nog bestämt mig ang tatuering. tror jag. hehe. ah det har jag. ska ha en notremsa gå längst foten och runt om en liten del utav vaden, men verkligen inte ända upp som på bilden nedan. längst notremsan ska en text gå. en väldigt fin sådan. för nu ska jag välja ut en snutt från poeten mr.martin.

alternativ:

  1. "soldiers, you've got to soldier on, sometimes even right is wrong" - lovers in japan
  2. "said i'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for" - a rush of blood to the head
  3. "give me strength, reserve control, give me heart and give me soul" - politik
  4. "nothing matters, except life and the love you make" - crests of waves
  5. "every step you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could brake, but that's the risk that you take" - what if
  6. "i could feel it go down, you left the sweetest taste in my mouth" - the hardest part
väldigt underhållande bild för övrigt, hehe..


ida

(tänkte kommentera eftersom att du var gullig och kommenterade i min blogg en gång) -Soft med coldplay citat!! Jag skulle nog ta "no i don't want to battle from beginning to end, i don't want a cycle of recycled revenge, i don't wanna follow death and all of his friends.." Hm men kanske lite långt? (:



PUBLICERAT: 2010-03-04, 23:30:35 | URL: http://md.blogg.se/
malin

aaaaah, haha du ser, listan kan bli hur lång som helst av alla finfina låtar. nu gjorde du det bara svårare för mig:(



PUBLICERAT: 2010-03-04, 23:32:17 | URL: http://mallass.blogg.se/
ida

Haha ja det är sjukt svårt, därför ska jag nog tatuera in en gitarr eller nåt. för svårt att välja text!! men nån av alla de där blir ju bra hur som helst. :)


emil :D

eller så skriver du bara "Emil är bäst"? det skulle ju vara SKIT snyggt!!!!!


Anonym

eller så skriver du bara "Emil är bäst"? det skulle ju vara SKITsnyggt!!!!!


sofian

jag tycker eeeeeeeeeeeeeeett!!!!



PUBLICERAT: 2010-03-05, 09:53:22 | URL: http://bjarnack.blogg.se/
malin

rolig älskling! det är svårt sofia..



PUBLICERAT: 2010-03-05, 16:23:38 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: