SKRIVET: 2010-03-07, kl 12:45:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

embrace

så sjukt skön dag igår. kände inget intresse alls av att gå på den är 100dagarsfesten vilket var soft. var hemma hos eve, satt i köket med hennes mamma och peter och pratade om allt mellan himmel och jord. de bjöd på förrätt innehållande exotiska frukter, kryddor och piripiri och jävlar var det började brinna i halsen efter ett par tuggor. piri piri är "minichilifrukter" men mycket starkare än vanlig chili. kom ihåg när jag fick det på min pizza på lanzarote och hela bordet  började langa sina glas till mig. sedan fick vi lammracks med shimishuri som  fan måste ha varit det godaste jag ätit på länge. jävlar säger jag bara. vad jag älskar mat. hehe...........

vi såg den oskarsbelönade filmen "precious" och jag blev  illamående efter de första sekunderna i filmen. vidrig film. ushuschusch. hemsk men sjukt bra film.

"yesterday i cried. but you know what? fuck that day. that's why god made other days."


evelinus

några mycket välvalda ord jag ska minnas :)

mycket kloka ord av henne.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: