SKRIVET: 2010-06-27, kl 16:33:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

virgin mary

är sinnessjukt less på min dövarma laptop som snart säkerligen är runt ett jävla sekel år gammal. känns som låren är i lågor. midsommaraftonen var ljuvlig för övrigt. krubbade och hade förpärla hos mig och hamnade sedan på philips takvåning vid sjön. minst sagt soft. trevlig kväll, trevlig allsång, trevliga människor. i stort sett.. något jag gillar på fest är folk som snackar om saker de inte vet ett skvatt om. underhållande. hur kan man glorifiera heroin? jag menar. haha. nonsens. gojja. dagen efter var inte lika ljuvlig.................................så det blev att gå igenom hela senaste säsongen av entourage en gång till. perfect timing tills nästa säsong!!!!!!!! underbart!!!!!!!!!!!!

dusch, lång lång svalkande dusch, städ och packning. kl tre imorn är jag äntligen i borlänge.

Salem Al Fakir – Virgin Mary
















KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: