SKRIVET: 2010-06-17, kl 22:49:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

flyg fula fluga flyg

har aldrig riktigt förstått mig på alla dessa urkassa mtvprogram som går dag ut och dag in. vafasen är grejen med exempelvis jersey shore? usch fy satan vad barnsligt program. uppblåsta bigbrotherkopior som klär sig likt prostituerade på heltid.........

och FY, vad jag inte förstår mig på människor. eller brudar. brudar!! hur kan man ha en sådan dubbelmoral och ändå vara så sinnessjukt nöjd med sig själv? du har sjunkit så lågt i mina ögon! flyg fula fluga flyg!

annars var denna dag en toppendag innehållande volleyboll med gamla vänner. komiskt hur det blir ibland. ta detta inlägg som ett kors i taket. som ett stort klagomål gentemot brudar eller sk gossipgirls som hamnade i min blogg en gång, och aldrig mer igen.

bra.

kan denna låt få mig att slappna av och somna utan knytna nävar? det återstår att se.
The Cure – A Letter To Elise

yours sincerely, hehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: