SKRIVET: 2010-06-02, kl 10:39:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

if you have to kill me use a..

när jag lyssnar på tommy-gun och andra låtar efter spelningen på UB så får jag goosebumps. den var fan ännu bättre live, det var rätt galet. och nu har jag hittar massa ny musik. frågan är om jag gillar det. att hayley williams börjar syssla med rnb? ne jag vet inte. och nakenbilderna hon publicerade(av misstag?) på twitter.......... jag har fortfarande xx på reapet, deras låtar känns fortfarande som nya. oskar linnros släpper EP efter EP och jag vill faktiskt bara att albumet ska släppas löööös nu. familjens nya album "mänskigheten" har jag inte riktigt fastnat för, endast en enda låt, -när planeterna stannat. shiny toy guns har också nytt, fan vad det svänger. de har gjort en monsterskön remix på "don't cry out" som är min absoluta favoritlåt när jag åker bräda. låten "we no speak americano" med yolanda be cool är väl dundersoft, men fa-an vad den kommer bli en sommarplåga. en riktig pina i arslet. eller har vi någon annan sommarplåga som numero uno? alors on danse? jajja

malin sprang ut igår. det var en fantastisk syn må jag säga. SOM hon hade skrikit den vackra kvinnan. jag hoppas hon inte är en av dem som drar och backpackar i ett helt sekel direkt efter studenten, för jag har redan planerat in dagarna på strandbadet precis som förra sommaren. snela.

ska plugga arslet av mig. vi hörs.
Bob – Airplanes [feat. Hayley Williams of Paramore] - Explicit Album Version
Familjen – När Planeterna Stannat
Yolanda Be Cool & DCUP – We No Speak Americano - Radio Edit
Shiny Toy Guns – Don't Cry Out - The Teenagers Remix
Oskar Linnros – Från och med Du


Malin

Alla mina lediga dagar från donken blir det strandbadet med dig på ;) Jag vaknade nu efter att ha sovit ut efter studenten btw. 16 timmar i sträck! haha



PUBLICERAT: 2010-06-03, 10:27:30 | URL: http://malinthorstenson.blogspot.com
malin

YAY:D:D:D oufh, men det behövde du säkerligen, hoppas du hade en hejdundrans jävla mottagning stumpan, ledsen att jag inte kunde komma=(



PUBLICERAT: 2010-06-03, 21:17:35 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: