SKRIVET: 2010-06-14, kl 17:51:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

dancing on my own!

känner att det inte gör någonting om jag sitter vid datorn när det är halvmulet väder. spec när det handlar om musik. har varit ifrån my beloved laptop sedan en vecka tillbaka så detta behöver jag, intalar jag mig själv. givetvis går det inte att få tag på oskar linnros nya, robyns nya, sophia somajos nya, alla svenska(stoltheter) halvpopulära/internationella artister, via nedladdning. men man får väl ha tålamod då. det är galet att robyn kommer droppa tre album bara nu i år. ett nu i vår, och två mot slutet av året. vill hon känna på ledigheten efter det eller? ska bli GRYMT att se Robyn – Dancing On My Own live om två veckor iallafall. TVÅ VECKOR KVAR NU, insane!

riktigt tjejig musik har aldrig varit min grej. ibland dyker det upp guldkorn dock. låtar som sticker ut. girly ones. som denna nedan. bettar på att jag kommer ha tröttnat på den inom loppet på en vecka.

Katy Perry – California Gurls (feat. Snoop Dogg)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: