SKRIVET: 2010-06-14, kl 17:19:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

malmö/copenhagen

vaknar upp med en solbränd emil bredvid mig, sneglar en sekund på mig själv och suckar. det är inte nog med att man inte fått någon färg för sommaren än, jag går dubbelvikt som en kärring, har ont överallt i varenda lilla muskel som finns, röven, benen, ryggen, nacken, you fucking name it. broloppet var en upplevelse precis som att jag trodde att det skulle vara, dock hade det ju sina konsekvenser......................

studenten var riktigt härlig, har nog aldrig dansat så mycket som den kvällen. skönt att vara hemma från malmö/copenhaaaaagen iallafall. idag hänger jag med jossie och evelina. imorgon ett par andra favvisar, hehe.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: