SKRIVET: 2010-06-22, kl 19:43:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

ain't it sweet outside, lalala

strålande dag. varför har vi inte sommar året runt? jävla svealand. påminns åter igen om att jag ska bo i italien.............sicilien.......åh.......................... hur som! supersoft dag tillsammans med krisen och sofia. tänk vad vi kommer stortrivas på peace and love nästa vecka. förhoppningsvis. de båda stollarna kommer mycket möjligt släppa lös på sina mindre söta aromer så att vårat tält hålls inpyrt i fislukt hela veckan+ett x antal år framöver. det står jag ut med faktiskt. de är ju ett förjävla mysigt sällskap för övrigt. om några min när superslow ms.bjärnek messimessar så drar vi förbi krisen som sliter arslet av sig i Skänken på Gripholms Värdshus. jag förväntar mig högsta möjliga service och expertis, aight krisen?

öl... hejdå!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: