SKRIVET: 2010-07-29, kl 18:56:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Juli 29, 2010

jag loggade in här och tänkte gagga ihop ett sjukt bra inlägg men fan vad jag har tappat suget för det. överhuvudtaget. haha. har t.om gått och blivit emotionell i de senaste inläggen. varför gör man så? skulle det inte bara vara musik? men kan passa på att säga hejdå nu. hejdå till sommaren. för nu, nu har jag fan gett upp hoppet på bra väder. jag menar KOM IGEN, det är fortfarande juli! jag låg fan på strandbadet två veckor i aug förra sommaren! handlar det om karma? det får det inte. det är bara vädergudarna som inte fått något på länge....

juni och juli månad, kort och gott så är jag rätt nöjd. har hunnit hänga med alla jag vill hänga med, vissa lite mer medan vissa andra lite mindre än önskat. men jag intalar mig själv att det blir bättre till hösten. även om sofia tar sitt pick och pack till californien...............................................nåja.

musik var det ja. björn har fått jobb i åre nu, så det blir fan att åka upp ett gäng dit i vinter. bara att samla på sig ny musik att åka till.

har en bra början! snö



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: