SKRIVET: 2010-07-16, kl 22:19:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

seemed like a good idea at one time..

att vara på landet är underskattat. vilken ro man får just för den tiden.. var och grillade med hela bunten på pappas sida, lika roligt som vanligt. om det är någonstans jag trivs så är det där. där. hos min pappa, farmors dåliga skämt, colin och nadja som busar med hundarna, fia med knuff, med min 16åriga kusin som skrattar åt allt jag skrattar åt. allt.
jag vet inte riktigt. men det känns som att jag har varit i en svacka ett tag. en svacka jag inte vill eller vet hur jag ska beskriva.

Bon Iver – Blood Bank
That secret that you know
That you don't know how to tell
it f--ks with your honor
And it teases your head




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: