SKRIVET: 2010-07-14, kl 13:15:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

little secrets

jag brukar gilla californien. jag har aldrig varit där, men californien är det ultimata drömlandsidealet för moi. fr.om 6 augusti kommer jag inte vara så förtjust längre. ne. fan heller. sofia känner mig ut och in så det känns lite halvdant att den tjejen ska vara borta i ett år där borta. då lyssnar jag på passion pit och går igenom våra stunder.

när jag förtjänar det som minst så får jag det som jag mest behöver.

saknar redan borlänge och allt vad det innebär..

Passion Pit – Little Secrets
Passion Pit – Sleepyhead
Passion Pit – I've Got Your Number


sofian

bebbo.....................



PUBLICERAT: 2010-07-18, 18:26:24 | URL: http://califia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: