SKRIVET: 2010-01-13, kl 22:58:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

who's bad?

seg jävla dag. har försökt snabba på dagen genom att bara sitta med lurarna i öronen och drömt mig bort. hackade lite på min lärares brytning imorse också, endast för att jag kände mig tjurskallig/hungrig för tillfället. han klagade på att jag facebookade och sa "SISSLA inte med såntdär!" då blev jag lite halvt sne(vilket jag givetvis inte hade rätt till, jag vet) och upprepade SISSLA, SISSLA, SISSLA, lite då och då. han hörde mig såklart helatiden, och nu i efterhand känner jag mig lite taskig. fast jag ångrar aldrig ett gott skratt, hehe.

droppade förbi en blogg(http://ndotter.se/ för att vara exakt, en blogg jag följer troget) och hittade denna länk. älskade michael, klart jag länkar den här också. en tyff jävla unge medverkar. när trenden med alla nitar, kedjor och krimskrams började dyka upp på axlarna på varenda plagg överallt så tänkte jag direkt på michael. för i samma veva så gick ju han bort. har det något med det att göra mån tro?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: