SKRIVET: 2010-01-03, kl 16:28:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

when the sun sleeps

tjenna. bloggtorkan is officially over! det har hänt en del på en och en halv vecka. firade jul hos pappas släkt, kortfattat och gott så var det svinkul, svingod mat osv. juldagen var svinkul den med. bk med fina vänner blev det. too much drama för min del till och från kanske. jag har jobbat också.............................................och med det sagt så kan jag meddela att jag ska söka nytt jobb. det har inte hänt så mycket mer än att jag börjar närma mig 100kg-klubben. för att ge ett exempel-pizza/kräftor/godis på nyårsdagen, igår blev det kinamat/tacos. om någon utav mina vänner läser detta så hoppas jag att ni ser detta som ett jävla stort varningstecken och skickar Anna Skipper på mig nu på en gång. nigga please!! emil försöker ständigt övertala mig att hänga på hans "deff-period" som han ska ge sig in i till skolstarten. skulle hemskt gärna vilja säga "absolyt, räkna in mig" men jag är för lat, oftast. skulle behöva en sådan människa i närheten som tar till med piskan. just whip it!!

Fian och krisen kommer hem ikväll!!!!!! efter en vecka i tandådalen så ska jag få hänga med dem igen. så imorn blir det av. och jag ska hänga med jossie tills hon tröttnar på mig, på onsdag drar hon iväg till Östersund igen. sedan hoppas jag på bowling i veckan också. även om någon här redan börjar bli luspank efter alla festligheter..................ser dåligt fram emot löningshelgen.

Blev förfrågad om att dra iväg på Underoath i mars. dåligt sugen är jag, får inte nog av konserter. men har lärt mig att jag inte är den som vill stå längst fram. och när det gäller Underoath så får man räkna med moshpit. vill inte vara blåslagen över hela kroppen som jag var efter hoffmaestro, så jag skulle fan kunna boka en sittplats på Underoath utan att se mig själv som en mes, faktiskt. hehe.

crazycrazy drama. går in i movie-zone nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: