SKRIVET: 2010-01-14, kl 22:28:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

the godess

aka hayley williams. i would go lesbo for that woman. för er som inte har märkt det så är det inte jag på bilden till höger. det är hayley! många har trott att det varit jag(tar det som en helvetes jävla komplimang ska ni veta) men det är det icke. från det till något helt annat, vampire diaries har säsongstart den 21, ÄNTLIGEN. och jag längtar fan tills jag ser snabba cash på bio. ingen premiär blir det för mig nej. luspank som man är så får man vänta tills lönen har kommit.

evelinus kilade nyss, snart kommer min älskling. och han är nu inne i sin "deffperiod". så jag måste serva honom med extremt nyttig krubb, vilket är extreeeeeeeeeeemt svårt eftersom att våran familj i stort sett bara äter kolhydrater..................................

hur som. vi hörs. typ.





sofian

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa har trott hela tiden att det är du! ser inte alls ut som hayley! Sevala frågade mig senast i förrgår vem som ritat bilden :b


malin

hahaha, fooooled! ja den är ritad, dock inte utav mig, hittad på deviantart.com;)



PUBLICERAT: 2010-01-16, 11:28:21 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: