SKRIVET: 2010-01-20, kl 22:30:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

shout out louds

dags att rensa upp mitt skrivbord(på datorn) och mina dokument snart. ni anar inte hur mycket bilder och skit jag samlar på mig under bara ett par dagar. what a mess!! allt i från en massa bilder på band/idoler som ska pryda mina väggar(ännu mer) till bilder på saker jag ska rita. det skulle sitta fint med en systemkamera nu också. å andra sidan så har jag en kamera redan, dock en paj sådan. helvete, det får vänta till sommaren.

ooooch vaaaaad ska jag göra med er, finfina shout out louds. jo jag ska se er live för första gången snart!!!!! det ska jag bannemej!! måste rocka sönder den nya skivan förfäsen. många festivalvänliga låtar sol, way to go!!!! första gången jag hörde shout out louds var i grundskolan, i åttan för att vara exakt. min vän towe nordebrink var/är en riktig indierockare. jag hörde hennes musik/låten "Please please please" i skolan och blev riktigt jävla förtjust. det var nog i den vevan som jag blev en indierockare också skulle jag tro.

Lyssna och njut guys. Singlarna från nya albumet "Walls" är uppe på Spoti.
Shout Out Louds – Fall Hard




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: