SKRIVET: 2010-01-24, kl 20:17:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

phoenix

det blev ändrade planer igår. jag, lojse och fia spenderade vår kväll i strängnäs istället. hällde i oss några öl hos mr.ericson harsto och kilade sedan vidare till robin. när vi gick in i lägenheten möttes vi av dundrande musik, applåder och två st dudes som stod och stripteasade och var allmänt porriga. jag gick runt hörnet och såg min bror sittandes på golvet lite fööör groggy och diggade huvudet orytmiskt till Hits for kidsskivan som spelades. vi blev kvar ett tag men övertalades sedan för en gratis utgång på ub. idiotiskt. drama drama drama, and a little more drama..

jag och lojse drog från ub, hijackade en bob på vägen som hon skjutsade mig på medan jag vinkade hejdå till filip, richard och calle(det var deras bob). "ey ey, våran bob, våran bob!!!". efter ett samtal om allt tänkbart så slocknade vi. dagen efter drog vi en kebab på mälarens och vi fick en skum dam som sällskap bredvid oss(även om alla bord på hela stället var lediga). eh. vi pratade på iallafall som vanligt om allt mellan himmel och jord, så satt damen bredvid oss och smågarvade med jämna mellanrum. whats up with that! hon hade nog fått ett lyckopiller för mycket i sitt te. weirdass.

Phoenix – 1901 kickass!



louisevbr

<3



PUBLICERAT: 2010-01-25, 09:59:20 | URL: http://louisevbr.blogg.se/
malin

<333333333333



PUBLICERAT: 2010-01-26, 21:07:52 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: