SKRIVET: 2010-01-09, kl 15:20:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

martyn's seventh mix

bowlade igår med ett gäng sköna dudes/dudettes. vi var 11 st och jag kom. typ. nästan. sist... måste insistera på att jag brukar kicka ass! så medan jag hamnade runt hundratalet, hamnade vissa andra runt trehundratalet. snase...................hur som helst, idag är en ny dag, som antingen kommer innebära bio eller krök för mig.

och nyyyyyyyyyyy musik har jag hittat!! massa massa gottesaker!!! den bästa musiken hittar jag nog när jag söker efter soundtrack till olika serier som t.ex one tree hill, gossip girl eller o.c. one tree hill och o.c använder samma musik på ett ungefär, lite mer alternativt rock och indie. gossip girl har mest indie, lite poppunk och elektroniskt ibland. det är fiiiint, passar mig utmärkt hörrniiiiii.

Fever Ray – Seven - Martyn's Seventh Mix



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: