SKRIVET: 2010-01-22, kl 22:17:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

i was dancing the whole way home

oh sweet sweet friday. tänk vad veckorna bara passerar. jag har kul i skolan för en gång skull, det förklarar nog saken! har dock inte ett jota att göra när jag kommer hem, och NU ser jag det som en nackdel att gå en praktisk linje, att vi inte har så mycket teoretiskt att göra. skulle fan behöva en rejäl syssla att köra som en dagliga rutin när jag kommer hem, dumburken har blivit min partner genom vått och torrt nu. god damn.. 

torsdagen bjöd på sex-och samlevnadsdag i skolan. eller en "fem-plus-ett-dag" som treorna kallade det, heHehEHtiiHiihiihi. det bjöds på p-rulle och lite gummi. fo real?! tänker ni då, och japp, i speak the truth and the truth only! kondompacket liknande mitt tågkort, så när det väl gällde att dra fram tågkortet på vägen hem så flashade jag med kondomer för konduktören och en bunt främlingar istället. great success! och thumbs up SJ, nu får vi kramas med främlingar på morgontågen också, snart börjar de väl med den japanska metoden och har män som trycker in människorna i tågen. skapa kilometerlånga tågjävlar istället. lär er och förbättra skiten. idjutjävlar.

är hos emil nu. har mysit och sovit bort i stort sett hela dagen. det är han som har gjort min fräna header! den kommer bli lite större och få lite mer förändringar bara. imorn hänger jag med fia och avrundar kvällen med bastande med emil och hans guys. 

Bjuder på detta guldkornet idag, finfina Miss Li.
Miss Li – Dancing The Whole Way Home
I met a boy,
i met a boy last night
when me and the girls were out
it was Peace and Love, a festival down town
in my home town and
it was music and it was people everywhere
when i saw him standing there
he was the cutest,
he was the cutest thing i had ever seen

I, i fell in love, 
i fell in love last night
and i was dancing the whole way home!


☆ Josefin Bellini ☆

Oh, Miss Li<3 Har sett henne live tre gånger. Oh, vilken underbar energi hon har <3



PUBLICERAT: 2010-01-26, 21:05:56 | URL: http://minibellini.blogg.se/
malin

tre ggr? avis, har bara sett henne en gång. sh'es the greatest



PUBLICERAT: 2010-01-26, 21:11:59 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: