SKRIVET: 2010-01-26, kl 17:56:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

have a spin on my propeller

alex turner/arctic monkeys är för bra för att vara sann. det bästa brittiska indierockbandet enligt mig. varför kommer ni inte till vårat avlånga land, gulleponkar? blir snart lite less. har snart tappat räkningen för hur många ggr jag har lagt dem på mina önskelistor till p&l. om jag tänker tillbaka så var "when the sun goes down" den första låten jag hörde med arctic. solklart. olyckligtvis så hade de såklart en sverigespelning(2006) precis innan jag fått upp ögonen för dem........

mina favoritlåtar i detta nu(alla är från deras album "Humbug" från  2009):
Arctic Monkeys – Crying Lightning
Arctic Monkeys – My Propeller
Arctic Monkeys – Cornerstone
Arctic Monkeys – Dangerous Animals




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: