SKRIVET: 2010-01-28, kl 11:34:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

dangerous animals

halloj! gårdagen var suverän med lojse, liksom alla andra dagar med den stollen. vi möttes upp efter plugget och satte oss på wayne's i några timmar för en nachotallrik, vi hade fyra timmar av väntan tills snabba cash gick på bio. som alla andra säger så tycker jag inte heller att filmen alls var lika bra som boken. men jag älskade filmen ändå, det går inte att inte älska den. klyshigt nog ja, så satt jag och dreglade över mr.kinnaman men också över matias padin(jorge). som han kallade andra i filmen så ser han ut som en "fucking pundare" med det där långa håret, med mössan och luvan på huvudet. lite trashigt sexig sådär, hehe. nice var det iaf.

denna dag suger snase. ser fram emot helgen och hoppas på no drama. en lugn och fin helg gillar vi! inhandlade ännu mera plagg igår, mraaaaow, vill bara klä upp mig för min emil nu! hehe..

catch you on the flipsyde!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: