SKRIVET: 2010-01-30, kl 13:08:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

back in the days!

det är helt okej att vara nostalgisk ibland, intalar jag mig själv. för att säga det själv, så hade jag en väldigt fjompig musiksmak när jag var yngre. alla möjliga pojkband var mina idoler(såg backstreet boys i globen). att ha "pojkband" som idoler sitter fortfarande kvar, varmt om hjärtat. det enda jag inte har någon skam över nu, det är låtarna "to be with you" med mr.big, "mmmbop" och "this time around" med hanson. haha. för att vara helt ärlig så svänger dom fortfarande rätt bra. fina exemplar på dängor man kan sätta på runt småtimmarna när man dansar till i stort sett vad som helst ju. och hansons låt "a song to sing" skapar fortfarande fyllda tårkanaler hos mig, sorgligt nog...........................

Mr. Big – To Be With You lyssna på eric martins jävla pipa i denna. it's unavoidable.

Hanson Top Hits



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: