SKRIVET: 2010-02-22, kl 23:38:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

this is the thing

träffade min bästa vän idag. det var allt för längesen. men jag vet att det ändå inte spelar någon roll hur lite vi än träffas, för i vilket fall som helst så är det hon som står mig närmast. evelina neselius. att hitta ett ord för att definiera henne är piece of cake. själsfrände.

imorn hänger jag med sofia och lojse. känner mig en aning känslomässigt omtumlad när jag skriver om mina vänner. kanske kan bero på tidval på dygnet samt musik som stimulerar som gör att jag blir så pass känslosam. med tanke på morgondagen så får jag samma känsla som när man var liten och väntade på julafton. vill lägga mig tidigt, bara för att somna in och låta tiden ticka vidare. så mycket ser jag fram emot att träffa min kampisar.


"They should name a gender after you! Looking at you doesn't do it, staring at you is the only way to make sence, and trying not to blink so you don't miss anything!"

Visst är hon en skönhet?


evelinus

men åhhhh!

gulle gulle dig <3


malin

<3



PUBLICERAT: 2010-02-23, 14:48:53 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: