SKRIVET: 2010-02-01, kl 19:09:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

time flies

jag blir lite för inaktiv mot helgen va?(frågar utan att förvänta mig svar). träffade min finaste kampis på fredagskvällen, krubbade tacos och kollade ytterligare en gång på "i skuggan av värmen". på lördagen satt jag, kim och sofia och förfestade lite allt för segt, men det rullade på och där satt vi och hade lika kul som vanligt till slut. ub var fullt(?!?!?!?!?) så vi drog till ot(?!?!?!?!?) men stannade inte allt för länge. ibland(läs väldigt ofta...) har jag en tendens till att bli överkänslig efter lite för mycket av det goda. gör alltid en höna av en fjäder, so not cool. avskyr när andra talar i gåtor, så från det till något helt annat!...

..för er som drömmer om joel kinnaman(psst lojsan, sofia!!!) varenda natt och verkligen är helt säkra på att den jäkla mannen är pojkvänsidealet/svärmorsdrömmen, så läs allt i denna länk. kolla på bilden, läs inlägget och kommentarerna. kommentarerna är muy importante. sedan kan ni säga mig vad ni har fått för bild av den mannen. och huruvida ni vill ta en brud med silikontuttar à la 1992 ord seriöst är helt upp till er. jag kör på team timglas.

kan säga att den mannen verkar enbart vara något för synen. nothing more, nothing less.

http://www.finest.se/userBlog/index.php?uid=35000&viewComments1279063=1&blogPage=3#comments_1279063



sofian

jag kommer hitta nån bättre än Kinnaman in the states!!!!!


louisevbr

han är fortfarande lika snygg..... och förmodligen lika bra i natt igen, i drömmen alltså höhöhöhn



PUBLICERAT: 2010-02-01, 21:42:14 | URL: http://louisevbr.blogg.se/
malin

det låter som en idé sofia. mja, som jag sa lojse, enbart något för synen:D



PUBLICERAT: 2010-02-02, 18:06:25 | URL: http://mallass.blogg.se/
rikauteliggare

hejs! jag har en kategori som heter musik och video med lite musk jag gillar, ska försöka kasta in mer sådant :)



PUBLICERAT: 2010-02-03, 16:44:56 | URL: http://rikauteliggare.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: