SKRIVET: 2010-02-20, kl 11:15:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

this isn't another girl meets boy

jag kan inte undgå att undra vilka som brukar kika in på min blogg.
jag dör av nyfikenhet. nästan. jag kräver absolut ingenting,
men jag skulle bli glad av littttte respons, hehehhe.

nåväl, det är lördagsmorgon, and for the right excitement for the daaaaaay så
sätter man på La Roux – I'm Not Your Toy. gårdagen var nice,
avrundade skoldagen med att agera lekledare vilket uppskattades
ganska hårt tror jag. förvånades än en gång över hur lite vi har att göra med
på denna linje. fick veta igår att jag låg på vg/mvg i hotell och ska nu gå in
med all kraft på mvguppsatser i hotell och kallköket. är inte van vid detta,
därför får jag lov att skryta lite. åh. det blev tävlingsmatlagning,
bageri och företagsekonomi som indv. val för mig också. galet,
vad jag ser fram emot de resterande åren på rinman.

tänkte kolla in bloggtävlingen med läkerol. tanken vid 100.000 riksdaler får
mig att dregla, men sannolikheten att dra in vinsten på den är väl lika stor
som på en jävla trisslott.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: