SKRIVET: 2010-02-07, kl 17:23:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

set the fire to the third bar

sitter här och glor med näst intill icke existerande ögon känns det som. lite smålustig/creepy känsla. ögonen känns fyrkantiga, som formade efter datorskärmen och det enda som får mig att sitta vid datorn är att blogga. tänka sig vad roande det kan vara ibland. gårkvällen började suveränt och avrundades med ren skit. så blir det ibland, så numera är mallan en absolutist. ärligt alltså. jag menar det. men känslan av att kunna vara på krogen tillsammans med min finaste var fan. åh. så. bra. jag släppte genast det underhållande samtalsämnet och slängde mina armar runt emil när jag såg honom komma genom dörren.

imorn tar jag mitt pick och pack och drar mig iväg till sälen/hundfjället. tar med 3Gnätet och dumburken, så räkna med updates, allrighty?(nej jag är ingen kändisbloggare, väl medveten, men vill tillfredsställa mina 45 unika läsare så stay tuuuuuuuned)

ps. denna låt med martha wainwright och snow patrol är sjukt fin. hittade den i trailer för den känsloladdade rullen "dear john"(med regissören från "the notebook") som kommer ut i maj. martha har för övrigt lika underbar stämma som miss li/lykke li. ds.

Snow Patrol – Set The Fire To The Third Bar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: