SKRIVET: 2010-02-09, kl 18:36:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

destination sälen

befinner mig i hundfjället/sälen nu, sedan igår eftermiddag. självklart glömmer man saker hemma, denna gång goggles och bikini. så nu kilar la familia iväg och badar utan mig. vi drog våra första backar idag, jag och emil. i början gick det svinigt, men sedan var det kul. vi körde lite offpist(läs emil åkte, jag ramlade konstant och var rädd för träden.......), ne, men har upptäckt att opistade backar med snöhögar är lite mer min grej än nypistade backar. har tänkt mig en nykter vecka här uppe, faktiskt. tog en titt in på afterskin förut och blev ändå ganska road av alla fyllesvin, däribland en brud som studdsade runt med bunnyöron på sig och flashade sitt asscrack konstant. galet roligt var det. det var genant att bara kolla på det. jag skämdes å hennes vägnar. FY sådant, haha. såg en liknelse mellan henne och några bk stammisar som inte vet vart gränsen går för deras alkoholtolerans. hoppas på att det bara var en människa från personalen vars uppgift var att få igång publiken.

vi har med oss en systemkamera här uppe, så förhoppningsvis har jag styrkan att slänga upp några fina pics när vi kommit hem på söndag.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: