SKRIVET: 2010-02-15, kl 15:34:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

peak season!

åh. åh åh åh. sikken ångest va. sitter redan och smider planer för nästa gång jag vill upp till fjällen. sista dagen i sälen var den bästa. vi åkte bara i skogen/offpist och fyfan(!!!!!!!) vad soft det var. konstigt nog hade jag aldrig någon musik i öronen när jag åkte, antar att det var lite opraktiskt eftersom att jag och emil tappade bort varann så lätt i backen när vi alltid åkte åt olika håll och i olika hastigheter, så musiken förvärrade bara hela grejen.

kom att tänka på en sak. i sälen var det t.om bättre musik inne på stadiumbutiken än på afterskin. afterskibandet "boner" som lirade den veckan vi var där var lite fel ute, tyckte jag. visserligen passar guns n' roses "sweet child of mine" och ebba gröns "800 grader" perfekt in på afterskin, men hur fan får de "du hast" till en afterskilåt? eller "var är vargen"? galet mycket bakom flötet. efter det medelmåttiga röjet på afterskin tog vi en sväng in på stadium. där spelades mando diaos gamla dängor, och sedan "sidewalks" med story of the year. med andra ord så kände jag mig mer hemma där än på afterskin.

nu ska jag nöta den nya serien "peak season" på http://www.ninjavideo.net/.

snö snö snö. äventyr äventyr äventyr. drama drama drama.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: