SKRIVET: 2010-02-20, kl 12:38:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

time flies

älskling kommer hit efter sin match. tills dess.. vad finns det att göra? tittar runt i rummet och försöker fundera ut något som finns att göras. absolut ingenting. hur tråkig tillvaro kan man möjligen ha denna lördagsmorgon. tankarna riktade mitt huvud mot skissblocket, smålog för mig själv i några sek innan jag kom på att mina favoritpennor fortfarande är slut och kikade sedan upp mot taket för att se vart man möjligen kunde hänga sig. ne fy vad grovt och sjävliskt.

dags att agera girliegirl.
hur ofta är det man ska klippa sitt hår? en gång i månaden? innan lojse började toppa mitt hår lite då och då, så hade jag inte klippt mig på(häng kvar)...........ett halvår. jag klagar ofta på mitt hår, brist på frisörbesök kan vara en utav anledningarna. den andra.. no balls.

för att komma till saken. ska man klippa av det? åh. dö. vad. detta. är. SVÅRT. svinigt.

nu tar
jag en rejäl risk att förlora läsare. men jag måste bara få dela med mig av dessa bilder från tidiga år i paulinska(grund)skolan. jag känner inte igen mig själv. have i lost my mind? jag vet inte. rundare kinder och okontrollerbart hår har jag fått för alla sketna år. shi fick jag. tänkte hänga ut mig själv lite. detta skulle alla "cha cha" bloggare behöva en rejälv dos av.

den mest skrämmande. sol(solarium)bränd fakeblondin i fake burberryhalsduk. s
juan?


överredigerade bilder i photoshop, i åttan. härligt.............


malin karlsson på strandbadet. nu snackar vi veckor insmetad i brun utan sol, fet urrigning och ballerinaskor.


webcamtider, sönderblonderad. ännu mer härligt. denna bild tillägnade jag adam chiapponi(i pandang från melodifestivalen, "kuddkrig") som jag fick kontakt med genom en resa till idre. han tyckte att jag såg ut som ashlee simpson och jag blev jättegenerad och tog en bild på mig själv för att skicka till honom.......


nyklippt/gulhårig/(nöjd?!?!?!) malin karlsson, 14, poserar i badrummet......


äntligen börjar jag känna igen mig själv lite. i nian. korthårig, men skulle kunna tänka mig den frippen nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: