SKRIVET: 2010-02-23, kl 12:32:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

in my place

hur gör man för att förhindra att vakna upp från en dröm? jag har fan försökt mig på allt. av en ren reflex imorse så vaknade jag förbannad på mamma för att hon väckte mig. jag tänkte såhär i vakningsprocessen, "neeeeej neeej inte nu inte nu kom igeeeeeeen!!!! FAN." det var bara att somna om, men kommer man ihåg något av den fina drömmen då? naj. när det gäller mardrömmar har jag kommit på en suverän sak. att jag kan flyga. ja, garva du! fiffigt tycker jag.

huuur soooooooom, nu är några här och kollar på våran lägenhet. jag vill verkligen inte flytta härifrån. men det får bli som det blir. fuck man. kommer nog aldrig hitta en finare lägenhet än den nuvarande. mitt feta rum. stora fönsterna. åh. fjert. två krav har jag till min mor. 1.stort rum. 2.nära tågstation. she better do as i say.......

platsbanken.arbetsförmedlingen(förnedringen).se har blivit min beste ven. fan vad jag ska ha håva in ett nytt jobb nu, som jag trivs med.

Nu dusch, sedan börja på nya böcker. bl.a magdalena graaf's "det ska bli ett sant nöje att döda dig" på ljudbok, ni kan kalla mig pendlarn. hade aldrig gett mig in på en sådan bok om inte min bror hade rekomenderat den. den var tydligen jäkligt brutal och spännande. och ska prova mig på en deckare(första gången!) av jo nesbo.

Fink – This Is The Thing
Fink – Sort Of Revolution
Fink – Trouble's What You Are In



lojsan

den boken är piss bra!!!!!!!!!11



PUBLICERAT: 2010-02-23, 14:59:32 | URL: http://louisevbr.blogg.se/
malin

magdalenas?:D hoppas det!



PUBLICERAT: 2010-02-23, 15:00:47 | URL: http://mallass.blogg.se/
lucky

nära tågstationen = nära Mr.lucky luke :)


malin

haha det också:D



PUBLICERAT: 2010-02-24, 15:54:07 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: