SKRIVET: 2010-02-03, kl 19:36:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

hometown glory

vart ska man ta vägen när skolan tar slut? sitter och stirrar intensivt på mammas gamla californiska körkort hon hade när hon var au pair. drömmer mig bort för några sek. visserligen har jag två år extra att spendera i skolan nu medan mina fina vännor far och flyr åt alla möjliga håll och har ett hejdundrans äventyr. vi fick papper om individuella val idag och fick därmed monsterfet beslutsångest. ringade in nio alternativ, som egentligen skulle vara tre.. bageri a, barteknik+drycker, tävlingsmatlagning, turism, hälsopedagogik, psykologi a, gastronomi, miljökunskap, naturkunskap b. get my point? det finns många smarriga alternativ att roffa åt sig. det har inte slagit mig förrän nu hur mycket planering det krävs redan nu att göra inför högskola/universitet.

en sak är säker. när jag tar studenten drar jag utomlands(hörde ni den klyshiga klockan ringa?). att backpacka eller läsa på något fränt university, i vilket fall som helst. jag ska på adventures guys!!!!!!!! sedan ska jag bosätta mig med min finaste pojke där han nu känner för. har en stark känsla över att jag kommer ha strängnäs som mitt riktiga hem ett bra tag till efter mitt resande.

Adele – Hometown Glory (album)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: